tiistai 11. kesäkuuta 2013

LOMATUNNELMIA







Viimeisen viikon aikana oon kattonu paljon pesäpalloa, käynyt leffassa, ollut paikallisen sanomalehden haastateltavana ja päässyt etusivulle, herkutellut, koukuttunut Candy Crushiin, shoppaillut ja täytellyt erilaisia lappuja Italiaan päin. Laskin tänään, että oon enää kuusi viikkoa kotona ennen muuttoa, vaikka se onkin vasta elokuun lopussa. Mulla on seuraavat päivät aika kiireistä tää elämä, sillä nyt kohta suuntaan nokkani kohti jotain Lions Club juttua koska lähden ensi lauantaina Lions Clubin kautta Saksaan Hannoveriin kolmeksi viikoksi. Sitä ennen pitää hoidella lääkärijuttuja, ja käydä Helsingissä viikonloppu UWC-jutuissa. Juna lähtee perjantai aamuna kohti pääkaupunkia 05.20 et sillon ei välttämättä hirveesti naurata. Sitten ku pääsen sieltä takas sunnuntaina nii maanantaina ois lähtö Särkänniemeen kello 04.30 että nää aamuyöherätykset tulee ainaki suhteellisen tutuiksi. :D No mutta en valita, kaikki on semmosia juttuja että ootan innolla ja onneksi tuo entinen urheilu-ura takaa sen että oon oppinut nukkumaan sekä junassa että bussissa.
Ja koska tajusin just että tuo kuus viikkoa on oikeesti tosi lyhyt aika, nii tajusin myös sen että tavaroiden läpikäyminen pitäis alottaa mielellään niin äkkiä kuin mahdollista. Mulla on siis tavoitteena päästä kaikesta turhasta eroon ennen kuin lähden. No ei kai se auta ku alottaa, homma tuskin tässä koneella istuskellessa edistyy hirveenä. Oon kuitenkin hirveen onnellinen just nyt: ihania suunnitelmia, ihania ystäviä ja kesä. Vaikka tänään onkin kylmä.

4 kommenttia:

  1. hei ootko kokonaan siirtyny kirjottamaan tätä blogia vai jatkatko myös sitä toista? :)

    VastaaPoista
  2. tipsuu tää blogi on jotain niin ihanaa <3 uh maanantaita odotellessa :3

    VastaaPoista