maanantai 14. heinäkuuta 2014

#SUMMERHAPPINESS

Kesäonnea. Monenlaista. Pitkät roadtripit jo ennestään nähdyillä alueilla, kuten myös uusissa paikoissa. Ihanista ilmoista nauttimista monessa muodossa - pesäpallokatsomossa, torinrannassa Oulussa, terassilla kylmä juoma kädessä, parhaiden kaverien kanssa grillailulla.. Melkeen jokaisen futiksen MM-kisojen pelin vahtaamisesta. Flunssasta kärsimistä ja unettomia öitä.Vanhojen ystävien tapaamista, mutta myös uusiin ihmisten tutustumista. Tyhmistä whatsapissa lähetyistä selfieisä, spotifyn top-listojen kuuntelemista, hiusten leikkaamisesta.Töiden tekemisestä ja iloisista asiakkaista, kuten myös opiskelusta ja liian nopeasti kuluvaan aikaan turhautumisesta.


Olin ehkä hiukan yliarvioinut mun käytettävissä olevan ajan tänä kesänä. Oon pahasti opiskeluista jäljessä, mutta minkäs teet, kun on kokoajan liian kivaa. Mun tämän kesän motto oli, että jokaiselle ehdotukselle (no okei ei nyt ihan kaikille), sanon kyllä. Ja niin oon kyllä tehnytkin. Kotona ei oo hirveänä ehtinyt olemaan. Mutta seikkailuille kesä onkin luotu. Parhaat seikkailut syntyvät spontaanisti, ja suunnittelemattomat illat ovat aina parhaita. Töiden takia varmaan onkin helppo ottaa vapaahetkistä ja -päivistä kaikki irti. Spontaaneja päähänpistoja, kotiin hipsimistä aamuyöllä, paljon tyhmiä juttuja ja naurua. Ehkä vähän myös tulevaisuuden suunnittelua - sen stressaamista, pelkäämistä, mutta myös odottamista.


Välillä on niin kivaa, että Italiaan takaisin lähtö tuntuu haikealta. Mutta sitä on turha murehtia vielä. Edessä on vielä täydet kuusi viikkoa, tarkemmin 46 päivää, Suomi-aikaa jäljellä. En oo ehtinyt tekemään puoliakaan niistä jutuista joita olin aikonut tehdä, mutta toisaalta oon tehnyt puolet enemmän suunnittelemattomia juttuja. Joten en valita. Vielä on monta aurinkoista ja varmasti myös sateista päivää jäljellä. Monta kesäyötä täynnä seikkailuja edessä. Monta juttua koettavana ja tehtävänä. Ja myös ne koulukirjat avattavana. Joten tuumasta toimeen siis. Palaillaan pian.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti